tisdag 12 januari 2010

du har plats 73 i turordning

tänk, jag trodde att det är Comhem som har världens sämsta kundtjänst/support men efter 2 och en halv timmes kontakt-/hjälpsökande hos Telia så får jag inse mitt misstag. Comhem är inte ensam uppe på toppen, Telia är right up there också. 

misstänker fö att de har ngn slags utarbetad strategi om hur de ska trötta ut sina missnöjda kunder med evighetsköer, för att bli kopplad till ytterligare evighetskö, för att få komma fram och sen bli bortkopplad: klart som fan att man blir trött och less och till slut, när man upprepat kö-proceduren ca 9 gånger så orkar man inte längre bli upprörd. man suckar och tänker ÄNTLIGEN är det någon som hör mig, som ser mig - när de väl svarar. 

men jag kan ju tala om att denna "vattentäta strategi" INTE har tagit med gravida kvinnor i sin gameplan. jag är inte trött, jag är inte less eller oskadliggjord, jag är SKITFÖRBANNAD och har absolut inga planer på att lugna ner mig och det ska Telia få veta.


bara jag kommer fram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

anything you need?

 
Site Meter