tisdag 29 juni 2010

och jag ska skriva en sommarvisa, med sol och blomdoft i melodin

PKF dag 2, dagens resultat:
dagens motion: 3h promenad i solig grönska, närmare milen. - check
dagen vatten: 3l - check
dagens bästa: att jag börjar kunna få upp lite gåhastighet igen efter snitt och annat.
dagens sämsta: att fina So frestade med ett kakpaket hon hittade längst in i vårt skafferi. åt några stycken, doppade i mjölk. gott! och paketet ligger kvar så dagens sämsta vänder jag till dagens halvbra: jag står emot nu!

peppen är fortfarande på topp! ska bli kul att fortsätta, ska bli kul att väga sig (mig) på måndag. ikväll var min bästa So här på middag och imorgon kommer Pete&Lou och herregud vilken prestationsångest det kan innebära. behöver bara tänka tillbaka på vilka kulinariska höjdpunkter de bjudit på under åren. hej google alltså, och underbara, älskade taffel! men tasteline det skiter jag i.

mitt lilla kid ligger och trynar i den antika spjälsängen som om någon månad inte har plats nog att rymma huvud OCH fötter. hon har mått bättre idag och våra vänner blir saliga av betuttskap. det är fint. hon är ett litet manna av gull. och det är de med, vännerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

anything you need?

 
Site Meter