lördag 3 juli 2010

dagens PKF, dagens resultat:
dagens vatten: 3l - check
dagens motion: 1,5h med barn och barn - check
dagens sämsta: insikten att detta kanske inte räcker för att gå ner i vikt/komma iform så snabbt som jag önskar och att det kommer medföra stora problem att mäta skillnaden vecka från vecka. men jag har inte gett upp än. tänker att det kanske ändå kommer ge tydliga resultat. ska ge det minst 3veckor.
dagens bästa: den ljuvliga promenaden i kvällssol runt djurgårn med min familj.

dagens mest chockartade: lilla pluttan, min fina lilla älskling, ramlade ner från soffan i förmiddags, med huvudet före. efter besök på akuten och efter lite tutte och sömn så var allt ok med henne men den lilla, urdåligt slarviga, modern är inte riktigt i fas än. skräcken när hon dråsade ner och när jag plockade upp henne. aje.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

anything you need?

 
Site Meter