torsdag 1 juli 2010

im gonna find a way to make it

dagens PKF, dag 3:
dagens vatten: nja. kanske 2l. - fail
dagens motion: kutade ner till bvc på stureplan och sen in och ut i skobutiker, men 30 min ihållande? - fail
dagens bästa: bra bondsallad på trevliga pont nouveau på nybrogatan med dotter + kille och såklart middagen med fina Pete&Lou, ett efterlängtat återseende efter att de varit resort-packers i världens vida hörn.
dagens sämsta: tja. druckit vin. ätit dessert. ätit en pralin. missat alla viktiga punkter i PKFen. men äsch. det har varit en bra dag ändå (om man bortser på mitt psykbryt över att plötsligt vara TVÅ vuxna hemma. fy fan vad det inte var det lättaste. tur att min kille lätt förlåter mig, trots att jag fräser åt honom på stan, sliter barnvagnen ur händerna på honom och bråkar för att han tar på henne "fel" kläder = inte de jag tänkt ut. japp. man har blivit en såndär. men det är ok, man gör sitt bästa. allt är a oh key.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

anything you need?

 
Site Meter