torsdag 1 juli 2010

lyckliga gatan

tröttheten. den monumentala.

dagens PKF, dagens resultat:
dagens vatten: 3l - check
dagens motion: gick från typ vanadisplan till stadsbibblan via frejgatan. inga trettio där. - fail
dagens sämsta: åt två ägg kl 9 och sen ingenting förrän kl 16.30: fruktansvärt för en waranätande blodsockerfallstorsk som jag. åt nga kakor i bara farten, typiskt.
dagens bästa: ehm, att jag fick i mig vattnet. yey!

min kille är hemma, ledig i dagarna tre! och fy fan vad skönt det ska bli att skicka ut honom och dottern på typ evighetspromenader (hej bada badkar! hej läsa boken min allra bästa vän skickade från DC i eftermiddags med nga paket big red och en liten röd-vit origami: "en trana med helande krafter"! hej bara vara alldeles ensam!)

...och sen när de kommer hem så älskar jag dem mest. har kraft nog igen att lyssna på min fantastiske man, pussa på dotterns små mjuka kinder och äta våfflor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

anything you need?

 
Site Meter