söndag 4 juli 2010

happened so fast

Dagens resultat, dagens PKF:
dagens vatten: 3l - check
dagens motion: 50 min ihållande promenad så - check
dagens sämsta: mathållningen, ingen struktur och inte heller nga egentliga måltider.
dagens bästa: att jag - återigen! - stod emot söta frestelser.

imorgon är första vägningen och jag vet att det inte kommer visa nga goda resultat. jag har, så att säga, tjuvvägt mig under veckan och sett att vattenmängderna jag samlar på mig under nätterna inte är nådiga, tillkommer gör den tropiska hettan och jag är svullen till bristningsgränsen. dessutom går vågen fel, men på vilket sätt har vi ännu inte listat ut. den kan fortfarande diffa på 2kg plus minus. inte helt bra för min pepp, men tre veckor har jag lovat att prova detta. är det inte tillräckligt får jag prova ngt annat. men ngn lchf kommer praktiseras lika lite som 5-minutersmetoden här hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

anything you need?

 
Site Meter